آدم است دیگر...!


❤ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀کلبه ی تنهاییᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀❤

آدم است دیگر...! گاهی دلش تنگ میشود: حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی شماره ات را بگیرد و بشنود:.... مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترک موردنظر خودش است!! آدم است دیگر...!احمق است!دلش تنگ میشود



نظرات شما عزیزان:

سیامک
ساعت15:14---22 تير 1391
و تو دیار ما چه زیادند این احمقهای دلتنگ....
وب خوبی داری" به منم سر بزن " مرسی


ایوب
ساعت18:22---2 تير 1391
هر شب نواي دلنشينت مي شنيدم من

حتي ز بيرون هم نمي آ يد صدا امشب.

سلام.

وب زیبا دارین به منم سربزن وخواستی تبادل لینک کنیم


LadaN
ساعت1:12---30 خرداد 1391
دلم گرفت خو


موفق باشي


م
ساعت0:53---30 خرداد 1391
سلام دوست عزیزم من همیشه به سایت حمید اقا سر می زنم و از مطالبش استفاده می کنم دیدم ادرس سایت شما رو دادن اومدم یه سری بزنم اگر ایراد نداره یه انتقاد کوچولو دارم بعضی از این حروف که جدا نوشتی راستش کمی خوندنش مشکل و من خودم یه مقدار اذیت شدم


مطالبت رو هم مرور کردم زیباست


شادباشی و موفق


م
ساعت0:52---30 خرداد 1391
سلام دوست عزیزم من همیشه به سایت حمید اقا سر می زنم و از مطالبش استفاده می کنم دیدم ادرس سایت شما رو دادن اومدم یه سری بزنم اگر ایراد نداره یه انتقاد کوچولو دارم بعضی از این حروف که جدا نوشتی راستش کمی خوندنش مشکل و من خودم یه مقدار اذیت شدم
مطالبت رو هم مرور کردم زیباست
شادباشی و موفق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,| 18:10 |❤Mandana❤| |

|________________________┍──────────────┤